Hvad gør jeg ved

Transportskade på min levering?

Det sker desværre en gang imellem, at dine varer bliver beskadiget under transport. Kontakt os, og vi hjælper dig hurtigt videre.

Tilbage til FAQTilbage til relamationsoversigten

Under transport af gods fra A til B benyttes gaffeltruck og lastbil til håndtering af dine varer. På vej fra vort lager til din hjemmeadresse kan varerne blive omlæsset til andre lastbiler. Vore lagermedarbejdere passer selvfølgeligt godt på dine varer, men det kan ske, at en truck rammer et hjørne af din palle og derved beskadiger dine varer.

Vi ønsker, at du får en god oplevelse med levering af dine produkter fra PLUS, og vi emballerer derfor dine varer, så de kan modstå transporten, men ind imellem er det ikke nok, og dette kan medføre en transportskade.

Der er derfor vigtigt, at du gør følgende, så snart du kommer hjem og ser, at fragtmanden har været med dine varer:

Tjekliste ved transportskade:

  1. Tjek varen hurtigst muligt efter levering.
  2. Tag billeder af eventuelle skader.
  3. Indsend billederne til det byggemarked eller den butik, hvor du har købt dine PLUS-produkter.
  4. Sørg for at få en kvittering for dine anmeldelse af skaden.

Husk at enhver reklamation altid går via den forhandler, hvor du har købt dine PLUS produkter. Du kan altså som privatforbruger ikke henvende dig direkte til PLUS med en reklamation.