Private kunder

B2C business til consumer

Hos PLUS handler vi med andre virksomheder og du kan som privatkunde derfor ikke bestille produkterne direkte hos os.

Men du kan...

Finde en forhandler i Danmark her

Spørgsmål vedr. levering

Hvordan stiller i varen?

Vi gør opmærksom på, at varerne bliver leveret som kantstenslevering.

Fragtmanden læsser af på en passende placering. Du kan eventuel sætte et skilt op til chaufføren, så ved han, hvor du gerne vil have dine varer placeret.

Hvordan leveres varen?

Vi gør opmærksom på, at leveringen sker med trailer der er op til 18 m. lang.

Det er derfor strengt nødvendigt, at der er gode tilkørselsforhold, vejen er let og fremkommelig og der er mulighed for at ”køre rundt” uden at vognmanden skal bakke.

Varerne leveres kun til brofaste øer.

Skal pallerne retur?

Nej, vi leverer dine produkter på engangspaller. Du kan evt genbruge pallen til et smart insekthotel, se her hvordan du gør.

Skal jeg være hjemme, når varen leveres?

Nej, du behøver ikke være hjemme ved levering.

Kan jeg følge min bestilling via T&T ?

Ja, den dag vi pakker dine varer på lastbilen, sender vi en T&T sms til dig.

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringstiden på PLUS produkter er normalt mellem 5 og 10 hverdage.

 

 

Hvad gør jeg ved evt. reklamation?

Har du en reklamation skal du altid henvende dig der hvor du har bestilte dine produkter.

Hvad gør jeg ved transportskade?

Har du observeret en transportskade, er det vigtig, at du hurtigst muligt tager billeder som dokumentation. Henvend dig herefter til din forhandler, så håndteres reklamationen herfra.

Det er også vigtigt at du ikke tager dine produkter i brug, før en eventuel reklamation er afklaret med forhandleren.

Hvor skal jeg henvende mig, ved eventuelle spørgsmål?

Har du spørgsmål til dine produkter eller til din forsendelse, skal du henvende dig der, hvor du har købt dine produkter.

Interesseret i levering til virksomheder?