Private kunder

B2C business til consumer

Hos PLUS handler vi med andre virksomheder og du kan som privatkunde derfor ikke bestille produkterne direkte hos os.

Men du kan...

Finde en forhandler i Danmark her

Spørgsmål vedr. levering

Hvordan stiller i varen?

Vi gør opmærksom på, at varerne bliver leveret som kantstenslevering

Fragtmanden læsser af på en passende placering. Du kan eventuel sætte et skilt op til chaufføren, så ved han, hvor du gerne vil have dine varer placeret.

Hvordan leveres varen?

Har du bestilt hegn og stolper, leveres dine varer med stor lastbil. Har du bestilt mindre produkter, kan de sagten blive leveret med en varebil.

Vi gør opmærksom på, at leveringen ofte sker med ”kranbil” og trailer, der er 18 m. lang. Det er derfor strengt nødvendigt, at der er gode tilkørselsforhold og at vejen er let og fremkommelig for store lastbiler.

Skal pallerne retur?

Nej, vi leverer dine produkter på engangspaller. Du kan evt genbruge pallen til et smart insekthotel.

 se her hvordan du gør.

skal jeg være hjemme, når varen leveres?

Nej, du behøver ikke være hjemme ved levering.

Kan jeg følge min bestilling via T&T ?

Ja, den dag vi pakker dine varer på lastbilen, sender vi en T&T sms til dig.

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringstiden på PLUS produkter er normalt mellem 5 og 10 hverdage.

Hvad gør jeg ved evt reklamation?

Har du en reklamation skal du altid henvende dig der hvor du har bestil dine produkter.

Hvad gør jeg ved transportskade?

Har du observeret en transportskade, er det vigtig, at du hurtigst muligt tager billeder som dokumentation. Henvend dig herefter til din forhandler, så håndteres reklamationen herfra.

Det er også vigtigt at du ikke tager dine produkter i brug, før en eventuel reklamation er afklaret med forhandleren.

Hvor skal jeg henvende mig, ved eventuelle spørgsmål?

Har du spørgsmål til dine produkter eller til din forsendelse, skal du henvende dig der, hvor du har købt dine produkter.

For at forstå vore slutbrugere – B2C-kunden - arbejder vi med nogle arketyper på dem, som vi bruger til at møde deres behov.

Vi har måske alle en forestilling om, hvem haveejeren er, men vores målgrupper er langt bredere. Vi skal ikke alene tale til Gør-det-selv-M/K’erne med hænderne skruet rigtigt på til at montere et hegn i skellet til naboen. Vi skal også tale til det unge par, der er havnet i eget hus for første gang og skal etablere netop deres udemiljø med drømme om romantik og børn, samvær med venner og måske et aktivt hjørne, hvor de kan dyrke grøntsager til en bæredygtig livsstil. Eller naboerne i byejendommen, der går sammen om urban gardening eller det modne par, der flytter til byen og vil skabe et grønt åndehul for sig selv og vennerne på altan eller tagterrasse.

Vi handler med fagfolk, men skaber efterspørgslen gennem vores direkte dialog med slutkunderne.

Vi har delt vore slutkunder op i nogle hovedgrupper og sat navn på. Ved at have disse personas kan vi skabe et billede af dem, som investerer i vore produkter. Når vi kommunikerer, taler vi direkte til dem – og forsøger at ramme dem med, hvad der trigger deres interesse og beslutningskraft. Vi skal hjælpe dem på deres vej fra tanke til handling og påvirke på flere måder. Og når købet sker, skal vi have bidraget med så meget, at det er naturligt, at valget skal falde på et PLUS produkt.

Vi ved, at vejen fra tanke til køb ikke er en lige linje, men ofte en slingrende rejse gennem planer, ideer, associationer og påvirkninger, indtil kunden træffer sit valg. ”Jeg skal have skabt læ omkring terrassen. Skal jeg have et fast hegn – træ, glas, eller noget med planter? Jeg kunne jo også plante en levende hæk. Måske en kombination – fast hegn med planter – hurtigt læ og et grønt ydre?” Derfor skal vi være mærkbart og markant til stede der, hvor folk søger information. Vi skal inspirere og lægge ting frem, så de oplever, at PLUS stiller sin ekspertise til rådighed og guider dem til den rigtige løsning i hvert enkelt tilfælde. PLUS skaber uderum, og vi har markedets bredeste bud på, hvordan det kan ske.

PLUS er en ledsager, fra kunden erkender et behov, over idé til færdig løsning.

Derfor kommunikerer vi på mange kanaler. Konkret, visuelt, inspirerende og positivt i forhold til vore værdier – på kanaler, der spænder fra vor egen hjemmeside over SoMe til presse og i forening med bloggere og andre influenter.

Vi ved også, at trends, holdninger og motivation flytter sig hele tiden. Vi vil være kendt for at være den virksomhed på området, der byder aktivt ind i forhold til nye trends og værdier. Vi ved også, at kundegrupperne ændrer karakter. En 50-årig parcelhusejer er ikke, som en 50-årig parcelhusejer var for 20 år siden – og i morgen ser hun helt anderledes ud. Det kalder vi at være i øjenhøjde med vore kunder.

Interesseret i levering til virksomheder?