Job hos PLUS A/S

Her kan du finde alle ledige stillinger hos PLUS A/S.

Findes der ingen ledige stillinger i listen, er du selvfølgelig altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning her

  • Praktik som Web/Marketing koordinator hos PLUS A/S

    1/5-2019

    Hos PLUS bliver du en del af et lille team på 15 medarbejdere som håndterer alt fra udvikling af produkter til indkøb, salg og marketing.

    Du bliver en del af teamet som arbejder med online profilen, via vort website plus.dk, samt kommunikation via nyhedsbreve og facebook/instagram/Pinterest. Pr 1/5 lancerer vi vores helt nye PLUSdesigner website, her kommer du også til at indgå i et test team, der skal sikre kunden og slubrugeren den bedste oplevelse med vore produkter.

     

    Hvad kommer du til at arbejde med hos PLUS:

    • Oprettelse af produkter til WEB, inklusiv produktbilleder, tekster og meta-tags til SEO
    • Oprettelse af sideopslag til vore danske og tyske FB og Instagram profiler.
    • Oprettelse af ugentlige nyhedsbreve til vore B2B kunder via MailChimp platformen.
    • Oprettelse og berigelser af Ipaper bladreaviser/kataloger.
    • Analyse af trafik på baggrund af dine produktoprettelser og dine SOME opslag, klik og interaktion.
    • Generel analyse af trafik til web via Google og Facebook Analytics
    • Produktion af videoindslag.

     

    For dig med hang til det mere tekniske, har vi mulighed for at tilpasse dit praktikforløb:

    • Gennemgang af indgående links fra søgemaskinerne, fejlfinding og optimering.
    • Oprettelse af Redirect’s for et produkt der er udgået, så vi ikke efterlader kunden med et dødt link fra Google.

     

    Hvem er du:

    • Du skal kunne lide at bevæge dig på forskellige platforme
    • Du er struktureret og har en passion for markedsføring med alt hvad det indebærer. 
    • Du har et drive og holder dig opdateret, så du altid ved hvad rører sig på de sociale medier.
    • Du har interesse for have og udeliv
    • Du kan begå dig skriftligt på dansk, engelsk og har meget gerne kendskab til tysk og svensk.
    • Du vil gerne være en del af et team, hvor humoren trives, og vi kan gå til kanten over for hinanden –og bevare den gode ånd.

    Hvor er du fagligt:

    • Du brænder for de sociale medier, og ser dem som en fantastisk kanal til markedsføring
    • Du tænker, at produktinformationerne skal være tilgængelige når det passer kunden, ikke når det passer virksomheden – og ser derfor naturligt nettet som et hjælpeværktøj og en salgskanal.
    • Du elsker at arbejde med Photoshop, Illustrator og de andre fantastiske værktøjer fra Adobe.
    • Du kender lidt til betegnelser som, MailChimp, Dynamic Web, HTML og XML – og hvis ikke, har mod på at lære mere.

     

    Hos PLUS får du:

    • Gratis madordning i praktikperioden
    • Gratis togkort efter nærmere aftale
    • Lækre kontorfaciliteter i hovedsædet som er fysisk placeret 100 meter fra motorvej E20 ved Vejen.

     

    PLUS A/S:


    PLUS A/S er Skandinaviens største leverandør af hegn, møbler og andet udstyr til uderummet.

    PLUS udvikler, designer og markedsfører et bredt sortiment af produkter, som henvender sig til den haveinteresserede del af befolkningen. Produkterne afsættes primært gennem byggemarkeder og webshops i Skandinavien og den øvrige del Europa.

    Virksomheden ligger i Vejen og har rødder tilbage til 1. verdenskrig, da den blev grundlagt – dengang i Sorø. PLUS anvender alene FSC®-certificeret træ og designer selv alle produkter.

    Kunne du se dig selv som en del af Team PLUS, så send en ansøgning til Jesper og send den på mail jgn@plus.dk
    Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe på +45 27878779

  • 3/7 - 2019: Vi søger en kundeservice medarbejder til PLUS A/S

    Kundeservice medarbejder

    Til vores salgsafdeling søger vi en medarbejder, der brænder for salg og har lysten til at arbejde i en sæsonbetonet virksomhed, hvor du bliver en del af teamet i vores interne salgsafdeling.

    Du skal sammen med dygtige kolleger give vores mange kunder et højt niveau af personlig service i Danmark og på vores eksportmarkeder Tyskland og Skandinavien.

    Du får i tæt samarbejde med kollegerne i afdelingen ansvar for betjening af kunder i forbindelse med tilbudsgivning, ordrebehandling, planlægning af forsendelse og øvrig kundebetjening.

    Vi tilbyder

    • Et internationalt miljø med gode muligheder for personlig og faglig udvikling

    • En vækstorienteret virksomhed med en stærk position på markedet

    • Masser af daglige udfordringer med varierende arbejdsopgaver

    • Omgangstone som er ærlig, konstruktiv, uformel og præget af godt humør

    • Gode og frie ansættelsesforhold i en meget flad organisation

    Vi forventer, at du

    • har gode sprogkundskaber (tysk, engelsk og gerne svensk)

    • arbejder energisk og resultatorienteret

    • har flair for god kundeservice

    • trives med et til tider hektisk arbejdstempo

    • er positiv og har let til smil

    • er systematisk og har et godt overblik

    • har gode IT kundskaber og gerne kendskab til Navision eller tilsvarende ERP-system

    • er god til at arbejde i teams

    • arbejder struktureret og ikke er bange for selv at tage ansvar

    • kan bevare overblikket i stressede situationer

    • gå på mod i forhold til evt. nye arbejdsopgaver

    • har teknisk flair, og gerne et praktisk håndelag

    PLUS A/S udvikler, designer og markedsfører en bred pallette af produkter, som primært er rettet mod indretning af haver og altaner. Produkterne afsættes gennem byggemarkeder og webshops i Skandinavien og den øvrige del af Europa. PLUS A/S er inde i en positiv udvikling båret af innovation og et stærkt salgsfokus.

    Har du lyst til at blive en del af det nye PLUS team, send venligst din ansøgning pr. mail til hl@plus.dk

    senest 6. august 2019.

    Se mere omkring virksomheden på plus.dk

    Download jobopslaget her