Indkøbsassistent

PLUS A/S udvikler, designer og markedsfører en bred pallette af produkter, som primært er rettet mod indretning af haver og altaner. Produkterne afsættes gennem byggemarkeder og webshops i Skandinavien og den øvrige del af Europa. PLUS A/S er inde i en positiv udvikling båret af innovation og et stærkt salgsfokus.

Til styrkelse af vores indkøbsafdeling søger vi en disponent/assistent, som i tæt samarbejde med vores indkøbschef, kommer til at spille en væsentlig rolle i at styre og optimere varestrømmen i et meget sæsonbetonet marked.

Vi tilbyder:

Et job med stor indflydelse på jobindhold og udvikling, og hvor du i høj grad vil kunne se, at din indsats gør en forskel.

Stor international kontaktflade

En grundig introduktion til produktporteføljen.

En vækstorienteret virksomhed med en stærk position på markedet.

Gode og frie ansættelsesforhold i en meget flad organisation.

 

Arbejdsopgaver:

Disponering af varer med fokus på høj leveringsevne/omsætningshastighed

Lagerstyring

Oprettelse af samt opfølgning på indkøbsordrer

Transportbookinger

Daglig leverandørkontakt

Vi forventer, at du:

Er nyuddannet handels- eller logistikøkonom

Alternativt har nogle års erfaring fra en indkøbsafdeling, hvor du selvstændigt har varetaget disponering.

Taler og skriver både dansk og engelsk, og kan du begå dig på tysk er det et absolut plus.

Du er erfaren bruger af Excel

Formår at bringe struktur i store mængder data for at kunne bevare overblik i en til tider hektisk hverdag. Kendskab til Navision eller tilsvarende ERP-system er ligeledes et plus men ikke et krav.

Har du lyst til at blive en del af det nye PLUS team, send venligst din ansøgning pr. mail til ms@plus.dk senest 13.7.2018.