Hvad gør jeg ved

Transportskade på min levering

Der sker desværre en gang imellem, men vi hjælper dig hurtigt videre.

Tilbage til FAQ

Under transport af gods fra A-B benyttes gaffeltruck og lastbil til håndtering af dine varer. På vej fra vort lager til din hjemadresse kan varerne blive omlæsset til andre lastbiler. Vore lagermedarbejdere passer selvfølgeligt godt på dine varer, men det kan ske, at en truck rammer et hjørne af din palle og derved beskadiger dine varer.

Vi vil rigtig gerne at du får en god oplevelse med levering af dine produkter fra PLUS, og vi emballerer derfor dine varer, så de kan modstå transporten, men ind imellem er det ikke nok, og så har vi en transportskade.

Der er derfor vigtigt, at du så snart du kommer hjem og ser, at fragtmanden har været med dine varer gør følgende:

Tjekliste ved transportskade:

  1. Tjek varen hurtigst muligt efter levering.
  2. Tag billeder af eventuelle skader.
  3. Indsend dem til det byggemarked eller den butik, hvor du har køb dine PLUS produkter.
  4. Sørg for at få en kvittering for anmeldt skade.

Husk at enhver reklamation altid går via den forhandler, hvor du har købt dine PLUS produkter. Du kan altså som privatforbruger ikke henvende dig direkte til PLUS med en reklamation.