Sådan får du

Kontakt til PLUS

Ved henvendelse til PLUS A/S, bedes du udfylde nedenstående kontakt formular. Felter markeret med (*) er obligatoriske, og skal udfyldes inden du kan sende din meddelelse. 

Produkterne kan udelukkende bestilles gennem trælast- og byggemarkeder, specialbutikker og webshops.

Find forhandler

Der er også mulighed for, at du kan ”samle” de ønskede varer i indkøbskurven på plus.dk og derfra bestille online på udvalgte webshops.

Vi gør opmærksom på, at varerne bliver leveret som kantstenslevering, og der ikke kræves underskrift, derfor behøver du ikke være hjemme på leveringsdagen.
Fragtmanden læsser af på en passende placering.
Vi gør opmærksom på, at leveringen ofte sker med ”kranbil” og trailer der er 18 m. lang. Det er derfor strengt nødvendigt, at der er gode tilkørselsforhold og at vejen er let og fremkommelig for store lastbiler.
Når varen afsendes fra PLUS A/S modtager du en SMS med link til track and trace, hvor du har mulighed for at følge ordren.
LEVERINGSTID

PLUS produkterne leveres som udgangspunkt indenfor 5-6 hverdage fra ordren er bestilt hos din forhandler.
Med PLUSdesigner kan du springe over, hvor gærdet er lavest

Skal det gå lige ud, rundt om hjørnet - eller begge dele? PLUS har gjort det nemt for dig at designe dit eget hegn til haven. Måske skal du have lidt hjælp fra Beregner Heine, men ellers det nemt at gå til: Træk moduler fra de forskellige PLUS hegn op i designfeltet og sæt den hegnsløsning sammen, som passer til din terrasse, have eller dit gårdmiljø. PLUS Designer giver overblik og sikrer, at du får bestilt lige nøjagtig det, du skal bruge til dit nye hegn. Og nøjagtig ved, hvad det koster.

PLUSdesigner kan bruges på alle platforme: Computer, tablet, smartphone, dog får du det bedste overblik hvis du anvender PC.
Hils på Heine, som er klar med en hjælpende hånd, hvis det kniber!
Gå direkte til PLUSdesigneren her
Du kan finde uddybende information omkring produktets udførelse, dimensioner og tilbehør til varen. Under de enkelte produkter, finder du ligeledes udførlige montagevejledninger og gode råd om efterbehandling og vedligehold.
Brug "luppen" øverst på plus.dk – her kan du både søge på varenummer, produktnavn og finde yderligere information.
Vi er vilde med dine innovative projekter og kreative ideer derhjemme. Og vi vil så frygtelig gerne fortælle alle, hvor mange muligheder vores produkter byder på, og ikke mindst vise dem de flotte resultater, som du skaber derhjemme.

Har du lyst til at dele dine før og efter billeder med os? Så kan du nemt uploade billederne af dit PLUS projekt – meget gerne suppleret med et par linjer om dine oplevelser med produktet.

Vi glæder os til at se dit projekt.
FEJL OG MANGLER

Hvis du opdager fejl eller mangler ved et af de PLUS produkter, du har købt, skal du henvende dig der, hvor du har købt varen.
Det er vigtigt, at du henvender dig til din forhandler umiddelbart efter, du har modtaget produktet og dokumenterer reklamationen med fotos, der tydeligt viser skaden på dit produkt samt et helhedsbillede af produktet.
Til forhandleren skal du ligeledes oplyse hvilket ordre- eller fakturanummer leverancen vedrører.
Konstateres skader, fejl eller mangler på det leverede, må du ikke påbegynde samling, efterbehandling eller opsætning af varen, da reklamationsretten derved vil bortfalde.

Din forhandler sørger for, at reklamationen behandles hurtigst muligt.

Er du forhandler skal du udfylde formularen nedenfor.
TRANSPORTSKADE

Hvis dit PLUS produkt er transportskadet ved modtagelse, skal du henvende dig der, hvor du har købt varen. Det er vigtigt, at du henvender dig til din forhandler umiddelbart efter, du har modtaget produktet og dokumenterer reklamationen med fotos.

* Et nærbillede, som tydeligt viser skaden på dit produkt samt et helhedsbillede af produktet.
* Oplys ligeledes hvilket ordre- eller fakturanummer leverancen vedrører.
* Beskrivelse af transportskaden.
* Din forhandleren sørger for, at reklamationen behandles hurtigst muligt.

Er du forhandler skal du udfylde formularen nedenfor.
RETURNERING AF VARER

Returvarer kan kun sendes til PLUS, efter forudgående aftale med den forhandler, hvor du har købt varen.

Er du forhandler skal du udfylde formularen nedenfor.
Udfyld navn og e-mail + din besked i formularen herunder.

Fysiske adresser og åbningstider

Hvor er virksomheden PLUS A/S beliggende?

Administration:

PLUS A/S
Ådalen 13B
DK-6600 Vejen

Hvor ligger lageret?

Alle PLUS produkter afsendes fra:

PLUS A/S
Knudevejen 32B
DK-6600 Vejen

Hvad er jeres CVR nummer?

PLUS A/S CVR nummer: 34564310

Hvornår kan jeg kontakte jer på telefonen?

Som forhandler kan du kontakte os pr. telefon.

Telefontiden er mandag - fredag fra kl. 9.00 - 14.00

Tlf: +45 79963333